Menü
ENGLISH

Haberler

İlklerin markası Tamek yenilenerek geri döndü

OYAK Grup Şirketleri bünyesine katılmasının ardından, stratejik yatırımlarla Ar-Ge, ürün geliştirme, insan kaynağı ve organizasyon anlamında köklü bir dönüşüm yaşayan Tamek, yeni reklam kampanyası ile iletişim faaliyetlerine de başladı. “Tamek’se Koy Sepete” efsanesini yeni kuşaklarla tanıştıracak olan kampanya lezzet, dostluk, mutluluk, paylaşmak ve sevgi gibi kavramları Tamek markasıyla özdeşleştiriyor.

Haziran 2021 tarihinde katıldığı OYAK Grup Şirketleri bünyesinde faaliyetlerine hız veren Tamek, tüketici odaklı bakış açısı ve OYAK’ın yenilikçi vizyonu ile pazara güçlü bir giriş yaptı. OYAK’ın stratejik yatırımlarıyla kurumsal ve organizasyonel anlamda yenilenen Tamek, şimdi de efsaneleşmiş sloganı “Tamek’se Koy Sepete” ile ekranlara geri dönüyor.

Tamek’in 7’den 70’e herkesin hayatındaki kesişim noktalarının aktarıldığı yeni reklam filmi, markaya duyulan güveni pekiştirmeyi ve markaya dinamizm katmayı hedefliyor. Yenilenen ürünleriyle de raflardaki yerini alan Tamek, salçadan reçele, meyve suyundan turşuya, hazır yemek ve konserveden ketçap-mayoneze kadar birbirinden lezzetli ürünleriyle sevenleriyle buluşmaya devam ediyor.

Tamek: İlklerin markası

1958’de Türkiye’nin ilk ketçap ve domates suyunu üretti.

1959’da Türkiye’de ilk hazır yemek üretimini gerçekleştirdi.

1974’te Türkiye’nin ilk haşlanmış bakliyat konservelerini üretti.

1992’de Türkiye’nin ilk diyabetik reçelini üretti.

1993’te Türkiye’nin ilk teneke kutulu meyve suyu üretimini gerçekleştirdi.

2000’de Türkiye’nin ilk karton kutudaki salça üretimini gerçekleştirdi.